Fiido garantiinformation

Garanti och garanti

Garantiperioden för cykel är som följer. Om kunden upptäcker icke-mänsklig skada inom garantiperioden skickar FIIDO ersättningsdelarna gratis.

Efter garantiperioden måste kunden betala reservdelar och fraktavgifter. Cykeln som vi säljer är fabriksnya vanliga produkter, alla delar är desamma som originaldelarna.

Garantitäckning

Fiido Warranty Info - Warranty Coverage

Ett av följande villkor kvalificerar sig INTE för garanti:

  1. Fel som orsakats av användarens underlåtenhet att använda, underhålla och justera enligt "Instruktionsmanualen".
  2. Användare tar isär, reparerar och modifierar sig själva, och fel som orsakas av bristande efterlevnad av användningsreglerna.
  3. Fel som orsakats av felaktig användning eller lagring av användaren, eller olycka.
  4. Inget garantikort, eller garantikort som inte överensstämmer med cykeln.
  5. Sårbara delar och förbrukningsvaror åtnjuter inte garantier för reparation, utbyte eller kompensation av felprodukter, inklusive bromssätespåsar, plastdelar, ekrar, fälgar, bromskablar, ytrepor, etc.
  6. Kostnaden för reparation i andra reparationsverkstäder utan tillstånd från den särskilda underhållsorganisationen.
  7. Små repor eller skador på det yttre skalet orsakade av logistiktransporten av tillbehören garanteras inte.
  8. Repas eller trasiga blybeslag garanteras inte.

    Kontakta FIIDO

    support@fiido.com OR support01@fiido.com;

    Inkludera följande information:

    1. Plattform för köpet, som fiido.com, Amazon, Brand Store, etc. (Om köpt på Amazon, vänligen inkludera även säljarens namn på din beställning)
    1. Ordernummer/ID/Datum
    1. E-postadressen och leveransadressen du använde vid beställningen
    1. Bilder/korta videor av problemen och en kort beskrivning av problemen
    Kontakta oss och få vårt skriftliga godkännande innan du skickar tillbaka någon vara. Alla produkter som returneras utan godkännande kommer inte att återbetalas.