AOVO-garanti

180 dagars begränsad garanti, 2 års teknikvägledning

AOVO återbetalningsutdrag:

Från leveransdatum, Om relaterade produkter köpta i AOVOs officiella butik, särskilt elektriska skotrar:
Om det finns ett kvalitetsproblem inom en månad efter användning och kvalitetsproblemet inte kan lösas under ledning av AOVO ingenjör, vårt företag kommer att ge full återbetalning.
Om det finns ett kvalitetsproblem inom två månader efter användning och kvalitetsproblemet inte kan lösas under ledning av AOVO-ingenjören, kommer vårt företag att ge 2/3 återbetalning.
Om det finns ett kvalitetsproblem inom tre månader efter användning och kvalitetsproblemet inte kan lösas under ledning av AOVO-ingenjör, kommer vårt företag att ge en 1/3 återbetalning
Om det finns ett kvalitetsproblem överstiga tre månaders användning, vårt företag accepterar endast reparationer, stöder inte återbetalning, AOVO tillhandahåller Återsändningstjänst för tillbehör inom 180 dagar

Sammanfattning:

  1. Från och med leveransdatum, om produkten från AOVO officiella butik har kvalitetsproblem, accepterar vi full återbetalning inom 14 dagar.
  2. Om produkterna har något kvalitetsproblem inom 30 dagar, och vår ingenjör inte kan lösa problemet, accepterar vi ersättningsbegäran, eller om kunden behöver återbetalning, erbjuder vi fraktavgift.
  3. För beställningar inom 30 dagar till 90 dagar, om kunder vill returnera produkterna, tillhandahåller vi en fullständig återbetalningstjänst, kunden erbjuder returfraktavgiften 30EUR, betalningslänk: 
  4. För beställningar inom 30 dagar till 90 dagar tillhandahåller vi även reservdelar och allmän underhållsservice. Stöder inte beställningsersättning, accepterar endast reparationsservice och kunden måste erbjuda delreparationer och fraktavgift 40 EUR, betalningslänk: https://www.aovostore.com/product/aovo-official-shipping-fee-for-return-refund/
  5. För beställningar inom 90 dagar till 180 dagar kan vi acceptera tillbehör som ger garanti, inklusive batteri.
  6.  Batteri: Om elskotern går sönder på grund av batterifel inom 30 dagar, kan den ge gratis utbyte. Om mer än 30 dagar men inom 90 dagar måste kunderna betala halva priset för att köpa batterier. Mer än 3 månader står kunden för hela batteriköpskostnaden

Garanti:

  1. Visa försändelsens spårningsnummer inom 3 dagar
  2. Gratis frakt från Tysklands lager eller Storbritanniens lager, 4-8 dagars leverans
  3. 30 dagars återbetalning och ersättningsgaranti
  4. 90 dagars reparationsgaranti, inklusive batteri
  5. 180 dagars tillbehör som ger garanti, inklusive batteri
  6. Lämna ditt telefonnummer när du gör en beställning så att vi kan skicka beställningen så snart som möjligt
  7.  Om du har din egen Youtube-fankanal och fans mer än 50 000 personer, efter att ha gjort en beställning, kan du kontakta vår tjänst för marknadsföringssamarbete via e-post: aovosales@gmail.com, behöver bara göra en recensionsvideo åt oss, du kan få chansen att ha vår bästa prestanda elektriska skoter BOGIST C1 Pro gratis!

ATT KVALIFICERAS FÖR GARANTISERVICE

  1. Du måste visa upp en kopia av försäljningskvittot från en godkänd återförsäljarpartner inom 90 dagar efter köpet eller beställningsnummer från www.aovostore.com
  2. Produkten kan inte användas för uthyrning eller kommersiellt bruk.
  3. Produkten kan inte användas för konkurrens
  4. Den begränsade 90-dagarsgarantin täcker endast delar eller problem som beror på tillverkardefekter
  5. Du måste få kontakt via e-post: aovohelp@gmail.com, och utfärda en reparations- eller returförfrågan

ANSVARSBEGRÄNSNINGAR

  • Denna begränsade 90 dagars garanti kan inte överföras efter produktens första försäljning.
  • Denna begränsade 90 dagars garanti täcker endast delar på grund av tillverkardefekt
  • Inga ej godkända ändringar kan göras på produkten, dess prestanda eller på annat sätt, för att denna begränsade 90 dagars garanti ska fortsätta att gälla.
  • Ingen ersättning lämnas för bogsering, tidsförlust, förlust av användning, besvär, oförutsedda skador eller följdskador.
  • Garanti är ogiltig om väderrelaterade vattenskador fastställs. Ägaren ansvarar för förvaring och skydd mot väder och vind.
  • AOVO ger ingen garanti med avseende på produkter eller handelstillbehör som inte tillverkas av AOVO, inklusive, men inte begränsat till, motorer, däck , hjul och batterier, sådana produkter eller handelstillbehör, sådana föremål omfattas av den ursprungliga tillverkarens garanti, om någon.
  • Denna begränsade 90 dagars garanti täcker inte mindre ytfläckar, revor, revor eller andra kosmetiska skador på grund av normal användning, eller annan avsiktlig eller oavsiktlig skada på produkten.
  • Denna begränsade 90-dagarsgaranti täcker inte skador som beror på applicering av felaktiga rengöringsmedel, lösningsmedel eller kemikalier på produkten, vattenskador, rök eller sot, eller från exponering för saltvatten, havsbris eller salt.
  • Denna begränsade 90-dagarsgaranti täcker inte skador som beror på åldrande, såsom blekning av färg, försämring av pläterade ytor, försämring av gummi eller plast eller rost.
  • Denna begränsade 90 dagars garanti täcker inte felaktig reparation eller feldiagnostisering av problem.
  • Skada på grund av felaktig användning eller försummelse, annan användning än vad som anges i ägarhandboken eller användning under onormala förhållanden täcks inte av denna begränsade 90 dagars garanti.
  • Denna begränsade garanti täcker inte produkter som säljs begagnade, öppna kartonger, inklusive men inte begränsat till golvmodeller (såvida inte tillverkarens garanti har godkänts vid inköpsdatumet). Renoverad utrustning, utrustning som säljs utan tillverkargaranti eller säljs "i befintligt skick".

Garanti upphör att gälla om din Hoverboard/Scooter visar synliga tecken på skada eller har missbrukats utöver vad som anses vara normal användning, inklusive vattenskador. Slitage täcks inte av denna garanti, endast defekter i hantverket som att ta emot en produkt DOA eller dålig spånskiva.