Panmi garanterar den ursprungliga köparen att produkten ska vara fri från defekter ('Begränsad produktgaranti'). Panmi och dess auktoriserade återförsäljare ansvarar inte för skada som uppstår genom att konsumenten inte följer de medföljande instruktionerna för användning av produkten. Denna begränsade produktgaranti gäller för alla produkter som köps från Panmi och dess auktoriserade återförsäljare i 12 månader från datumet för mottagandet av leverans ('Begränsad produktgarantiperiod'). "Segway-Ninebot"-märkta produkter köpta från en auktoriserad återförsäljare har en 12-månaders garantiperiod från datumet för mottagandet av leveransen.
Våra varor kommer med garantier som inte kan uteslutas enligt den australiensiska konsumentlagen. Du har rätt till en ersättning eller återbetalning för ett större fel och kompensation för alla andra rimligen förutsebara förluster eller skador. Du har också rätt att få varan reparerad eller utbytt om varan inte håller god kvalitet och felet inte innebär ett större fel. Denna begränsade produktgaranti ger ytterligare skydd och är den föredragna metoden för att hjälpa kunder eftersom vi har optimerat den för att vara en mer strukturerad och effektiv metod för att lösa eventuella problem, med förbehåll för villkoren och undantagen nedan.